Event op maat in Amsterdam

Bedrijfsfeest in Amsterdam? Jouw droom, onze organisatie!
Wil jij een bedrijfsfeest in Amsterdam organiseren dat perfect past bij jullie bedrijfscultuur, doelen en wensen? Of je nu droomt van een spetterend feest, een exclusief diner, een meerdaags personeelsuitje of een inspirerend congres, wij maken jouw event onvergetelijk. Ons team van ervaren eventmanagers organiseert evenementen op maat van eerste idee tot volledige uitvoering. Alles wordt afgestemd op jouw visie, budget en doelgroep. Geen standaardpakketten, maar maatwerk met impact.

Van idee tot onvergetelijke ervaring
Een geslaagd bedrijfsfeest begint bij een goed gesprek. We willen weten wat jouw organisatie uniek maakt, welke boodschap je wilt uitdragen en welke sfeer je voor ogen hebt. Samen denken we na over creatieve concepten, originele thema’s en verrassende invullingen die jouw bedrijfsfeest in Amsterdam tot een unieke beleving maken. Na onze kennismaking ontvang je vrijblijvend een op maat gemaakt voorstel. Inclusief concept, mogelijke locaties in Amsterdam, entertainment, catering en een visuele impressie van de sfeer. Zo weet je precies wat je kunt verwachten en heb je volop ruimte om mee te denken en bij te sturen.

Maatwerk voor elk type event
Of je nu een eendaags team event organiseert of een meerdaags bedrijfsuitje met overnachting, wij nemen alle zorgen uit handen. Denk aan locatiekeuze, vervoer, logistiek en hospitality. Van een creatieve brainstormsessie tot een strakke productieplanning, alles wordt geregeld. Zo kun jij je focussen op je gasten en volop genieten van een geslaagd evenement.

Van locatie tot styling
De juiste locatie is bepalend voor de sfeer. Gelukkig biedt Amsterdam talloze unieke plekken: van een moderne industriële loods tot een sfeervolle grachtenlocatie, een groene buitenlocatie of zelfs jouw eigen kantoor omgetoverd tot feestlocatie. Wij zoeken de perfecte setting en zorgen voor een styling die jouw merkverhaal versterkt. Sfeervol, professioneel en volledig op maat.

Culinair op niveau
Een bedrijfsfeest is pas compleet met goed eten en drinken. Wij bieden culinaire belevingen die passen bij jouw event: van walking dinners tot foodtrucks, live cooking of een luxe sit-down diner. Alles afgestemd op dieetwensen, voorkeuren en de sfeer van de avond.

Een totaalbeleving
De beleving begint al bij de uitnodiging. We helpen je met creatieve communicatie, een professionele event website en een gastvrije ontvangst. Denk aan save-the-dates, gepersonaliseerde VIP-uitnodigingen of interactieve registratiemogelijkheden. Op de dag zelf zorgen wij voor vlekkeloze coördinatie van techniek en aankleding tot artiesten, sprekers en een indrukwekkende openingsact.

Kies voor een bedrijfsfeest in Amsterdam dat bij jullie past
Bij ons geen standaard draaiboeken, maar persoonlijke aandacht en creativiteit. Of je nu kiest voor een chique galadiner, een informeel personeelsfestival of een spectaculaire productlancering, wij zorgen dat jouw bedrijfsfeest in Amsterdam eruit springt.

Laat jouw ideeën tot leven komen
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijfsfeest in Amsterdam? Neem vandaag nog contact met ons op. Wij denken graag met je mee en zorgen samen voor een event dat past bij jouw organisatie én indruk maakt op je gasten.

Onze eventmanager helpt graag!

Vraag & Antwoord

Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.

Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.

Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.

Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.

Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!

Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.

Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.

8.4
Reviews 556 beoordelingen klanten vertellen